maandag 4 november 2013

CANDY TIME....BIJ JOY!CRAFTS

Hallo allemaal,

Het is vandaag weer maandag en natuurlijk is het weer Candy time bij Joy!, want we gaan weer wat moois weggeven. We gaan iemand blij maken met het schitterende stencil van Bille: 
Bille's Circle.


Wat moeten jullie doen om zo een mooie mal te winnen.

* Wordt volger van het Joy!craftsblog
* Als je volger bent plaats dan je je naam bij Mr. Linky
* Plaats de Candy op je eigen blog

De Candy loopt tot maandag 11 november 2013 -12.00 uur

Ik wens jullie heel veel succes en wie weet!



5 opmerkingen:

  1. Oooh deze is ook al zo mooi!
    Hi, hi, heb de mal met het schoentje uit je vorige mail inmiddels in bestelling. Hopelijk hoef ik er niet al te lang op te wachten en kan ik nog voor de geboorte van de kleine ermee aan de slag :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Antoinet.
    je bent ook een heerlijk bezig bijtje he en ik vind het altijd een plezier om jou blog te bezoeken.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende mal is dit toch, mooie fijne randjes, I love it! Zoals je merkt doe ik heel graag mee;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for the chance to win this, one I don't have...I will put onto my side bar and I am already a member...aNNIe xx

    http://annieforeva.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb een leuk assortimentje Joy Crafts producten in mijn hobbyvoorraad zitten, en het is nog nooit in mij opgekomen om een blog te zoeken. Ben weer ff wakker geschud. Ik ga snel even spieken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen