woensdag 15 juli 2015

BLOTE VOETENWEER.... HEERLIJK!

Goededag iedereen,

Strandslippers, wie heeft ze niet en je kan er natuurlijk niet genoeg van hebben! Allerlei soorten, maten en flitsende kleuren voor bij ieder zomerse outfit.  Om snel met je blote voetjes in het zand te kunnen lopen of in de zee te gaan zwemmen.


Komen we nog aan de zomer toe?? De laatste tijd is het maar raar gesteld... laten we hopen dat het nog wat wordt met die zonnenstralen en dat we kunnen vertoeven op een Hollands strandje ofzo... Alleen, al dat zand in je oren, tussen je billen en dan ook nog op plaatsen waar je het nooit had verwacht.... hahahaha!!!!

Het wordt tijd dat we de hele dag met onze blote voeten kunnen lopen en geen schoenen met sokken aan hoeven. Wat voor soort slippers of sandalen hebben jullie? En hoeveel? Wat loopt het lekkerst op zo een zomerse dag....denk toch wel blote voetjes.....of toch.....


Toch maar weer sokken aan? Wie herkent dit? hahahahaa


Of stoere slipper, kan ook! Yeeehaaaa


Of multifunctioneel? Handig met de vloer dweilen  hihihihi.


Ik heb honger!!! Nou, dan eet je toch gewoon je slipper op? ;)

Of wat weer hip is tegenwoordig n.a.v. de nieuwe film die uit is....Minion flipflops!! Leuk he?


Dames, ik zou gewoon voor deze gaan! Vrolijke, relaxslippers met Hawaiiprintje.

Mocht het nu zo zijn dat er bij deze collectie niks van jullie gading bij zit dan treffen jullie het, want......

In de nieuwe zomereditie van Joy!crafts kom je ze weer tegen, een leuke inspiratie voor je zomerkaarten! Uitgebreide collectie flipflops, welke ik mocht plaatsen in deze 36 pagina's dikke magazine. Hoe je deze flipflops in elkaar zet, vind je hier terug.


Een slipperpaar zal ik uitlichten en toelichten. Dit paar is gewoon te leuk om voorbij te laten gaan!

Gebruikte materialen:
6002/0024 Cutting & Embossingstencil bloem 1
6002/0270 Cutting & Embossingstencil babyschoentje
6011/0016 papierblok Flower Power
6011/0701 Papierblok Colour Painting Style 12" x 12"
6030/0003 Brads Roze
6300/0241 Taffeta pulling ribbon


Voor dit slippertje is het Flower Power papierblok gebruikt en voor de bandjes het taffeta pulling ribbon. Dit is lint met een dun draadje er doorheen, waarbij je aan moet trekken om een gerimpeld effect te krijgen. Hier is het gecombineerd met een geel zooltje, geel madeliefje met een roze glitterbrad. Dit zijn nu typische Hawaiislippertjes en zijn dan ook mijn favoriet! Welke is jullie favoriet?

Nu dames, sokken uit en passen, maar!!! Hele fijne dag en xxx

21 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die teenslippers. Behalve als je er blaren tussen krijgt. Ik vind trouwens het plaatje(strandgeheel erg gaaf. Leuk voor eenzomerkaart. Volgende week mag je ze weer aan aan t strand. Kijkduin? of s Gravenzande? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaveeeeeeeeeeeee slippers heb je gemaakt prachtigggggg Antoinette
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahha wat een werk heb je er weer van gemaakt Antoinette! Laat al dat zand maar zitten, voor mij al jaaren geen strandvakantie meer, een pool is zeker zo fijn en op teenslippers heb ik nog nooit kunnen lopen!! Jouw teenslippers moeten ze mar gaan uitbrengen voor de liefhebbers, wat een gave exemplaren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken wel een paar slippers in je verhaal... die met die sokken o.a. hahahhaaha
    Maar wat een gave collectie heb je weer gemaakt.
    Ik zag ze al in het Joy boek staan, heel erg leuk en terecht met de zomer voor de deur...alhoewel het miesert hier al een poosje.

    Groetjes
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Antoinette,
    die man met witte sokken en sandalen, zo haal je er in elk land de Nederlanders uit..
    Ik wil liever geen slippers passen..al zijn ze allemaal heel erg leuk..
    Ik griezel al als ik zo'n slipper aan zou moeten ..en op blote voeten loop ik nooit..
    Maar je collectie is super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lig gewoon helemaal strike van het lachen, door dit bericht van je.
    Mijn dikke complimenten voor je handmade slippertjes op de laatste foto. Heel creatief.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave slipper. Ik vind ze super gaaf. Ook je verhaal vind ik heerlijk om te lezen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave slippers heb je gemaakt Antoinette...zo een kleurig geheel,,,,en ook je verhaal en foto's erbij zijn keileuk...
    Ook ik heb nooooooit slippers aan....met nieuwe knieen en nieuwe heupen is dat geen aanrader...loop wel veel op blote voeten als het weer het toelaat...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gezellige slippers allemaal, maar helaas ik draag ze niet en loop altijd op blote voeten (buiten alleen als het weer het toelaat hoor).
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie slippertjes!
    Erg mooi gedaan, en zo verschillend.
    Leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is altijd zo gezellig om bij jou op bezoek te komen. Leuke foto's heb je weer geplaatst. En dan die slippers: super, geweldig, fantastisch leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi lag hier even in een deuk met je grappige verhaal en plaatjes en ja zelf loop ik wel op teenslippers maar wel met een sleehakje er onder omdat ik zo klein bent hihi en je gemaakte teenslippers zien er geweldig zomers uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha het verhaal is weer geweldig leuk Antoinette! En de slippers die je hebt gemaakt ... top! Wat een prachtige paren heb je gemaakt en zo vrolijk :) Ik zou ze zo aan willen trekken hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige vrolijke slippers heb je gemaakt zeg! ik vind ze top.
    Heb zelf een aantal en wissel af..kan nu bij 38 graden!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Antoinette,
    leuk heel mooi gemaakt en jaaaaa
    ze kunnen weer aan!
    Ik heb ook een aantal slippers is heerlijk met dit weertje!
    Je kaart van gisteren vind ik ook erg mooi met die 65 knopen!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze leuk Antoinette en ze passen perfect bij het zomerse weer van vandaag. Zit nu ook lekker buiten je leuke blogpost te lezen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je slippers ,schitterend geworden Antoinette, Ik draag ook slippers maar geen teenslippers.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig verhaal met grappige plaatjes, je slippers zijn super leuk geworden, lekker zomers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de blauwe met witten bloemen is mijn favoriet slippers je kan maar uitkiezen nu maar super leuk gedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Hahah jij weet ook altijd van die leuke plaatjes te vinden lollll.
    Maar je slippertjes zijn heel mooi gemaakt, lekker vrolijk,
    Hier heb ik ze ook aan vandaag, is wel het weer voor ☼
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen