vrijdag 12 februari 2016

LENTEKINDJE...

Goeiemorrruggu ladies,

Bloemen mogen toch niet gemist op onze kaartjes en aangezien ik last heb van een beetje lentekriebels en dat het weer tijd wordt om het zonnetje te zien schijnen, heb ik de Folded Flower stenciltjes tevoorschijn gehaald. De naam zegt het al, je kunt er prachtige bloemen mee maken.


Het formaat is ongeveer 13 cm bij 17 cm en de ondergrond is groen karton in combinatie met wit metallic karton en verschillende bijpassende designpapiertjes uit meerdere papierblokjes. De ronde Fleur de lis en de rand onderaan de kaart is ook gestanst uit wit metallic karton.

Het schattige meisje uit het paper & pictures "Summer Lovin" papierblokje pastte perfect bij mijn uitwerking. De tekst heb ik uitgekozen uit het Rustic wood papierblok. Hierin tref je niet alleen designpapier, maar dus ook hele teksten en labeltjes.


De Folded Flower is er in een open en een dichte variant, zoals je ziet op bovenstaand kaartje. gemaakt in lekkere vrolijke lente kleurtjes.  De groene blaadjes schitteren een beetje door het metallic karton wat gebruikt is. In iedere bloem is een brad bevestigd om het helemaal af te maken. Van iedere bloem heb je zes blaadjes nodig om tot dit resultaat te komen. Een tutorial kun je hier vinden, gemaakt door onze Anke.

Heel veel plezier met het maken van deze prachtige flowers, een hele mooie en leuke "gift" zou ik zeggen!

Heel fijn weekend, xxx!


Gebruikte materialen:
6002/0100 Cutting & embossing stencil rand
6002/0289 Cutting & embossing stencil franse lelie
6002/0331 Cutting & embossing stencil blad 2 st
6002/0470 Cutting & embossing stencil tulp
6011/0059 Papierblok paper & pictures summer lovin
6011/0085 Papierblok rustic wood
6011/0201 Papierblok flower booming
6011/0203 Papierblok flowers, butterflies
6011/0205 Papierblok flowers
6011/0211 Papierblok romance
6020/0007 Zelfklevende parels donkergroen
6030/0005 Brads groen
8013/0001 Karton set A4
8099/0201 Metallic cardstock linnen wit
8099/0216 Metallic cardstock linnen donker groen




29 opmerkingen:

  1. Als je hier geen lente gevoel van krijgt.Heel mooi kaartje Antoinette.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend lentekaartje Antoinette in deze prachtige zachte tinten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en wat een leuke bloemen heb je gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen kaart, Antoinette. Daar krijg je inderdaad de lente kriebels bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je met de folded flower gemaakt.
    Groetjes,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Antoinette,
    je hebt een prachtige lentekaart gemaakt in mooie kleurtjes,lief plaatje en de bloemen zijn erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig lentekindje Antoinette.

    ps dat je laat mijn blog ziet ligt aan blogger nu verscheen mijn blog pas 4 uur geleden, het is telkens verschillend, ik vind het ook heel raar, maar ja wat doe je eraan.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het plaatje heel lief Antoinette en je
    kaartje is prachtig! Fijn weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart Antoinette.
    Prachtige tekst bij het meisje. En zo is het maar net.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Antoinette, een prachtige kaart met deze mooie bloemen! Helemaal eens met de tekst, vooral als het om een kleinkind gaat, wat een cadeau! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief kaartje Antoinette...een schattig plaatje erop en de andere details passene er zo mooi bij...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Antoinette! Een echt mooie, lentekaart! Laat die zon maar komen!

    Fijn weekend en een lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie, lieve voorjaarskaart Antoinette. Past perfect bij het weer van vandaag :-)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Te gekke bloemen zeg, leuke kaart geworden, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave creatie,s heb je gemaakt. Moest even de schade inhalen,heb ze op de een of andere manier blijkbaar gemist. Volg je gelukkig wel via google en ja bij mij is het ook een stuk stiller geworden. bedankt voor de uitleg,nu snap ik het een en ander.
    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WoW super gaaf gemaakt Antoinette!
    Wat een aparte bloem is dit!
    Het plaatje is een schatje en ja ik heb inderdaad ook wel weer zin in lente de bloemetjes zijn er al!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Antoinette.
    De kleuren die je gebruikt heb vind ik ook super.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superlief plaatje Antoinette. Je kaart is prachtig zo met de bloemen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige lente kaart.Van mij mag de lente ook wel komen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief plaatje Antoinette en wat een fleurig fris lentekaartje.
    Ik heb ook zin in de lente.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Antoinette,
    wat een fris kaartje,
    en ik krijg ook zoveel zin in de lente...
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig en fris lentekaartje met de mooie bloem er op.
    ik vind dit ook altijd mooie kleurtjes om te gebruiken.
    kortom, een bjoetie van een kaartje.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen