woensdag 19 juli 2017

JOYFUL NEWS: HAPPY HOLIDAYS

Hallo allemaal,


Voor het nieuwe JoyNews mocht ik met nieuwe materialen aan het werk....en daar zat ik dan in de zomer aan de kersttaart, hulsttakken en ja zelfs gevulde kalkoen. Ik zit nu al vol van het kerstdiner, haha. Het zijn allemaal stenciltjes die je in 3D opwerkt om het mooiste resultaat te krijgen.


Het designpapier komt uit het stansblok La vie est Belle "A Christmas Carol". Gemat op wit linnenkarton en groen. Ook zijn er weer mooi kerst clear stamps die hierbij gebruikt zijn. Zowel teksten als decoraties. Het model van deze kaart is hier terug te vinden. Onze Anke heeft er een duidelijke tutorial van gemaakt.


Hier alsnog wat close ups. De kerst tulband is sgeserveerd op een zilveren schaal en versierd met hulst en aalbesjes. Uiteraad mag een flinke laag poedersuiker niet ontbreken en de overheerlijke krenten en rozijntjes geven de smaak. Ook kunnen we kerstversiering ophangen met een mooie rode strik. Linksonder hebben we dan de hulstbloem met de prachtige swirls. En het pronkstuk op onze tafel is toch wel die kalkoen op een bedje van groene salade, tomaatjes, aalbesjes...noem maar op!


Het was alvast een kerstfeestje hier tijdens het fabriceren en ik weet in iedergeval wat het menu wordt met Kerstmis!

Leuk dat jullie weer aanwezig waren, fijne dag en tot de volgende keer.


Gebruikte materialen:
6002/0555 Snijstencil - Kaartmodel vierkant + sier stencils
6002/0684 Snij-/emboss-/debossing stencil Mistletoe
6002/0921 3d snij-/emboss-/debossing stencil Turkey
6002/0944 3d snij-/emboss-/debossing stencil Holly berries
6002/0946 3d snij-/emboss-/debossing stencil Christmas pie
6011/0382 Papier- stansblok - Christmas Carol
6020/0006 Zelfklevende Parels - rood
6020/0007 Zelfklevende parels - donker groen
6410/0443 Clearstamps Merry Christmas
8011/0101 Spiegelkarton assorti
8013/0011 Karton intensieve kleuren
8089/0203 Kraft papier
8099/0101 Cardstock for cardmaking linnen structuur wit



10 opmerkingen:

  1. Weer een pracht van een kerstkaart, Antoinette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi antoinette
    Echt weer een prachtproject zo mooi gemaakt!
    Leuk dat even doorlinkt naar het model, echt handig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Je ziet vast al sneeuwvlokje rond je hoofd dwarrelen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Antoinette,
    Leuk model,mooi hoe je de stansjes hebt gecombineerd.. Als ik het woord aalbessen zie staan, moet ik nog altijd aan iemand denken, die vertelde heerlijk te hebben gegeten, er zaten zelfs anaalbesjes bij hihi..
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie smakelijke kerstkaart, dat zit wel goed met jullie kerstmenu.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog niet zo heel lang geleden een heerlijk avondmaal genuttigd, maar ik krijg hier gewoon spontaan weer honger van.
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een mooie materialen heb je gebruikt op je mooie kaart,klasse hoor.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een gaaf model is dit. Ik vind hem echt Supermooi. Je menu is al klaar voor de kerst...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een chique kerstkaart heb je gemaakt. En heel mooi in de traditionele kleuren. Ik vind hem schitterend en fijn het patroon van de kaart erbij, want ik heb die mal, maar met dit patroon wordt de kaart wel veel mooier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen