zaterdag 15 februari 2014

oepsss..blogger is vervelend!

Even foutje gemaakt sorry dames! :)

9 opmerkingen:

  1. hoi hoi Antoinette,
    wat vervelend, in de leeslijst zie ik berichtje met slinger, gister las ik em ook al maar zonder fotoos...
    Nu kan ik het bericht niet eens openen,
    wat is er aan de hand...
    Groetjes en fijn weekend van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist inmiddels dat jij het ook weet. Dit berichtje kan ik wel lezen en hopelijk de anderen ook.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag!
    Je drieluik is een heerlijk zomers tafereeltje geworden. echt prachtig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Antoinette,
    Wat een geweldige leuk cadeau heb je bedacht
    voor je moeder en het drieluik is ook super mooi. Natuurlijk ook hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag va je moeder.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie staan blogger vervelend dus ik laat je weten dat dat is wat er op mijn leeslijst voorkomt. Nou meis succes en hoop je weer gauw tegen te komen.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat is dit schitterend geworden Antoinette, en van harte gefeliciteerd met je mams....wat zal ze stralen als ze dit krijgt SUPERrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat heb je een gaaf drieluik gemaakt voor je mams 6oste verjaardag.Ze zal er wel reuze blij mee zijn geweest,kan ik me ook enigszins wat bij voorstellen.Jeetje wat heb je hier veel leuke dingen op verwerkt zeg,zie iedere keer weer iets anders.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry was een dubbele reactie geplaatst dus effe een verwijderd!!

    BeantwoordenVerwijderen