zondag 12 augustus 2018

HOPING TO SEA YOU SOON

Hallo allemaal,

Wat is dit toch weer een super thema en de kleuren liggen helemaal in mijn straatje en ja, dan is het natuurlijk dubbel zo leuk om kaartjes te maken en mensen te inspireren. Zoals onderstaande kaart voor het Joynews Augustus.


Het maritieme onderwaterthema heeft als resultaat een Bendykaart. Hiermee kon ik goed de golfrand tot uiting brengen. Met zowel een mint achtergrond als zonder een achtergrondje. De patronen van het Sailing Home designpapier zijn een lust voor het oog. Met een stukje visnet,gestanst uit kraft papier, tillandsia en schelpjes komen we al een heel eind met onze creatie.


Tussen de koraalriffen en het zeewier kom je zelfs zeehondjes tegen, die heel erg nieuwsgierig zijn! Hahaha en soms steekt er één zijn koppie uit de schuimende koppen van de golven om de boel in de gaten te houden. De afbeelding van de zeehond tref je aan in de knipvellenset Seaside greetings zomer. Volgens mij rust hij lekker uit op het wad... oogjes dichtgeknepen genietend van het zonnetje. En ik denk dat ik dat ook maar ga doen, mmmmmm relaxen.

Leuk dat jullie er waren, fijne dag en tot de volgende keer.


Gebruikte materialen:
6002/0989 Snij-embosstencil - Under the sea - Koraal
6002/1128 Snij-/embossingsstencil - Waves
6002/1129 Snij-/embossingsstencil – Seals
6002/0992 Snij-embosstencil - Under the sea - Walvis/dolfijn/net
6011/0569 Papierset Sailinghome
6013/0342 Knipvellen A4 - Seaside Greetings - Zomer
6020/0007 Decoratieve parels
6410/0360 Clear stamps - At the sea
8013/0024 Paper for cardmaking cardstock wit
8089/0203 Kraft papier


3 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Antoinette. En die zeehond is echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Antoinette,
    wat en enige kaart en je verhaaltje is weer leuk. Blog ej verder helemaal niet meer? Of heb je er de puf niet voor? Al zo lang geen reactie op mijn blog. Niet dat dat verplicht is natuurlijk, maar het valt me op...hopelijk gaat het wel goed met je!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen