donderdag 1 juli 2021

HOBBIZZ BLOGHOP: KIT BAMBO JAMBO

 (Onderaan mijn blog vind je een overzicht van de gebruikte materialen) 

Dag allemaal,

Nou, dames, dit is dan mijn eerste post als nieuw DT lid bij Hobbizz!  Jullie kennen mij misschien al van Joy!crafts. Vind het super leuk om erbij te zijn en ik hoop jullie te inspireren met de Hobbizz artikelen. We gaan dan maar van start met de bloghop. 😊

Hebben jullie de leuke nieuwe kit Bambo Jambo al gezien. Leuke nieuwe mallen in dit thema met bijpassend designpapier. Dat belooft weer mooie projecten!

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Met deze kit heb ik een creatie gemaakt met de Dutch DoobaDoo Box Art mal waves, uit de kit Zonnestralen, als basis.


Na de box in elkaar te hebben gezet heb ik de waves vervangen door de grasrand uit de kit mallen Narcis + Grasrand. Drie grasranden in verschillende hoogtes opgebouwd, geven ook diepte aan je kaart. En zien jullie tussen het gras de koala's gluren? De twee linksvoor zwaaien je gedag...:).


Degene die te hoog is geklommen, vindt het toch niet zo leuk, volgens mij. Deze koala is gestanst uit grijs fluweelkarton en maakt onderdeel uit van de kit met 20 kleuren, 10 intensieve kleuren en 10 warme kleuren. De bamboestengels zijn na het embossen bewerkt met bruine inkt en er zijn her en der naturelkleurige besjes aangebracht. Deze besjes zijn terug te vinden in een set met 4 andere soorten Artificial flowers.


Vaders houdt de boel wel in de gaten van grote hoogte! Naast hem hangt een bamboebordje. Het bordje is gemaakt van kleine stukjes stengel en de gestempelde tekst, "groetjes", komt van de clearstempels sheet Surprise wheel. De grote bloem aan de voorkant is de pioenroos en is drie keer uitgestanst, inelkaar geschoven als een waaier en afgewerkt met losgeknipte takjes van de bamboecirkel en een ivoorkleurig bloemetje uit de eerder genoemde bloemenset.


Dit is toch één grote verzameling aan Bush en Jungle gevoel, toch? Onmisbaar voor je freubelcollectie.

Wat moet je nu doen?
  • Ga 1 juli 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Ga nu terug naar het Hobbizz blog klik{HIER} om je rondje af te maken.

Liefs,


{klik op de desbetreffende foto om naar het artikel in de webshop te gaan}



5 opmerkingen: