zaterdag 16 februari 2019

HAPPY BIRTHDAY, 65!

Goeiedag lezertjes,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een dame die 65 jaar is geworden. Met vrolijke pastel kleurtjes en met het mooie weer van deze week is mijn inspiratie aardig op gang gekomen. Ik ben namelijk voor 3 maanden uit de running geweest vanwege de derde operatie aan mijn voet. Volgende week mag eindelijk het gips eraf en begint het revalideren echt. Dus jullie begrijpen wel dat mijn handjes onderhand wel jeukten om aan de slag te gaan!

Ik heb de mal van DutchDoBaDoo gebruikt met de letters "Happy birthday", beplakt met designpapier in roze en blauwe pastel kleuren. Daarbij is uit de nieuwste collectie van Joy!crafts de super mooie en net echt lijkende passieflora in bijpassende stijl te zien.


De vlindertjes zijn uit hetzelfde designpapier gestanst en bewerkt met distressinkt.


Hier twee close ups van de passievolle bloemen...echt super mooi!


De kaart is afgewerkt met een ribbon en met een parelpen wat dotjes toegevoegd... Vanavond gaan we bij de jarige op bezoek, gezellig!

Super leuk dat jullie langskwamen en aarzel niet om een berichtje achter te laten, heel fijn weekend en geniet van het mooie weer.


Gebruikte materialen:
6002/1242 Snijstencils - Passieflora
6004/0032 Snijstencils & Stempels - Mery's Vlinders
6011/0518 Papierset - Carpe Diem
Dutch DoobaDoo Cart art Happy Birthday Artikel nr: 470.713.656

11 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart is dit en zo leuk deze kleuren en de bloemen vind ik ook mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en leuk die kleurtjes! Beterschap met de revalidatie! Hopelijk gaat het zo snel dat je van de zomer heerlijk kunt lopen en naar buiten kunt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Antoinette,
    wat heb je dit weer mooi gemaakt! Prachtige kleuren gekozen. Wij zeiden tegen onze zoon; jij bent straks de enige Nederlander die alles van Netflix gezien heeft, maar misschien ben jij dat wel! Zolang in het gips! Heel veel sterkte en superveel succes met revalideren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst fijn dat er weer inspiratie is en jeukende handen om weer iets moois te maken. Dat is een goed teken.
    Je kaart is schitterend, de kleur is mooi en de bloemen zijn prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen