maandag 13 mei 2019

WEET NIET WANNEER?

Hallo allemaal,

Jullie zullen het vast wel al gemerkt hebben, dat ik al een poosje niks gepost heb. De reden hiervan is dat ik op 8 april een herseninfarct heb gehad. Hierbij is de linker helft van mijn lichaam verdoofd met veel tintelingen, onder andere in mijn gezicht,stukje van mijn neus een aantal tanden en kiezen gedeelte van mijn arm en mijn hand en mijn onderbeen en mijn voet.

verder voel ik me lichamelijk gewoon niet goed Ik ben veel moe heel emotioneel. Ook ben ik soms boos daarbij heb ik ook weer spanningen.

Ik was net twee weken uit het gips wat ik 4 maanden had en nu dit eroverheen.
Ik moet nu als het ware dubbel revalideren maar ik weet niet waar te beginnen en wat het beste voor me is. Alle afspraken die ik heb in het ziekenhuis zijn zo ver weg en niks kan vervroegd worden.daarbij loop ik dus ook met pijn in mijn voet die geopereerd is en nog steeds niet goed kan revalideren ermee.

Je begrijpt wel dat dit een onwijs kloten tijd is. Ik wil dolgraag weer aan de slag Maar je kan niet.. het geeft me zoveel verdriet. Hoe kom ik in godsnaam hierboven op.

Ik vond dat jullie dit moesten weten. Groetjes van mij
PS dit bericht is ingesproken dus vandaar dat er af en toe geen. Of hoofdletters staat of wat dan ook. wel handig die functie op je telefoon. Je Spreekt iets in en je telefoon typt het automatisch voor je


14 opmerkingen:

  1. Lieve Antoinette,
    Wat is dit een hele harde klap voor je! Je was al zo aan het struggelen met de operaties aan je voeten en de revalidaties! en nu ook dit er nog eens bovenop!!! Geen idee hoe je hier bovenop komt....heel veel doorzettings- vermogen, veel therapie en heel veel geduld Antoinette!!!!
    Ik wens je heeeeeel veeeeel sterkte en een hele dikke knuffel!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja had dit al gezien op facebook Antoinette.
    ik wens je dan ook heel veel beterschap toe.
    ja zal heel moeilijk voor je zijn geloof dat meteen, heel veel sterkte de komende tijd en dat het revalideren toch een beetje gaat lukken.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach jeetje Antoinette wat schrik ik hier van. Ik kan mij voorstellen dat je boos en verdrietig tegelijk bent het is ook niet niks wat je is overkomen.
    Maar jij weet wat doorzetten is. dus ook hier zul je de kracht voor gaan vinden.
    Maar dat heeft tijd nodig en daar zul je vast en zeker hulp bij gaan krijgen. Je moet er wel in blijven vertrouwen en wil vooral niet te snel.
    Veel sterkte en een dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verschrikkelijk Antoinette dat je een herseninfarct hebt gehad. De eerste weken en maanden zijn het moeilijkste voor jou, maar ook voor je omgeving.
    Ik kan je helaas niet helpen, maar vertrouw op zelf en houdt moed.
    Heel veel beterschap Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte!
    Vooral de moed erin houden.
    Zal niet makkelijk zijn.
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heftig allemaal Antoinette...er zijn geen woorden voor als alleen houdt zeker moed!
    Heel veel sterkte gewenst!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Antoinette dat is niet niks allemaal, heel heftig. Ik hoop dat je ondanks alles de kracht kan vinden en een beetje positief het revalidatie proces in kan gaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oej, jeetje, wat een verhaal zeg. Hier schrik ik wel even van.
    Ik snap wel, dat je boos, verdtietig en gefrustreerd bent. Een tip die ik je kan geven is dat je alles stapje voor stapje weer moet opbouwen. Als je te veel in één keer wil gaan doen, en het lukt niet, dan is de teleurstelling alleen nog maar groter.
    Ik weet zeker dat er met behulp van de juiste mensen om je heen er weer boven op komt.
    En als je even je ei kwijt wil, dan doe je dat gewoon hier lekker op je bloggie, want zo te lezen zijn er al heel veel mede bloggers die met je meeleven, en die je allemaal steunen en een hart onder de riem willen steken.
    Ik wens je heel veel moed en sterkte toe.


    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is niet niks... niet opgeven hoor....heel veel sterkte toegewenst.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat heb ik met je te doen! Het zit je gewoon niet mee allemaal (behalve dat je natuurlijk een kanjer van een man hebt). Ik hoop dat je de moed niet laat zakken en wat Renate schrijft: Spui maar op je blog. En met dat inspreken gaat het prima...heel veel kracht en moed gewenst!! Ik denk aan je en met mij vele anderen...Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Antoinette, het zit je niet echt mee.
    Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar probeer de moed niet te verliezen en vertrouw op jezelf.
    Ik wens je heel veel sterkte toe.

    Dikke knuffel Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och lieverd het zit je ook niet mee...ik miste je inderdaad al .
    Ik hoop dat het nu ook eens de goede kant op gaat voor jullie.
    Wat de anderen ook al zeggen , probeer de moed erin te houden.
    Heel veel sterkte en kracht.
    Dikke knuffel Giny😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach lieve Antoinette toch, ik lees het net pas en hoop dat het inmiddels alweer een beetje beter met je gaat?
    Ik wens je in elk geval ontzettend veel sterkte, kracht en beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen