donderdag 5 november 2020

WARM HUGS

Hallo allemaal,

We zitten volop in de herfst, dat merken we wel. Bij Joy!crafts merken we dat ook, want deze keer zit de collectie boordevol herfst artikelen. Je kunt bijvoorbeeld je creatie de warmste kleuren laten uitstralen door middel van de papier- en scrapset Crunchy leaves. Hierin zitten prachtige herfst taferelen met mooie herfst kleuren. Hiermee is onderstaande easelkaart gemaakt. 


De easelkaart is gemaakt met de nieuwe Viola mal en heb er twee grotere matten onder gemaakt in wit karton en kraftpapier. Jullie zien ook dat de een anders zit dan de ander. Ik dacht, laat ik eens wat anders doen dan alle twee horizontaal of verticaal. De Viola mal heeft mooie embossing details in ronde vormpjes. Deze hebben allemaal een accentje gekregen door ze te bewerken met distressinkt. In de scrapset zitten allerlei verschillende kant en klare kleinere kaartjes met of zonder tekst. Eén van die teksten heb ik gebruikt in het schudgedeelte wat ik gemaakt heb. Als schudmateriaal zijn losse herfstblaadjes gebruikt en bewerkt met distressinkt. Al deze blaadjes zitten in 1 stans, dus je kunt gelijk een heel bos uitstansen, als je wilt, hahaha.


Op de kaart zien jullie op het tillandsia een schattig egeltje, paddenstoeltjes, opengewerkte blaadjes en eikeltjes. Deze horen allemaal tot 1 set, genaamd Herfst egel. Zo ben je al veel op weg naar een totale herfst creatie! De papierset heeft ook prachtige pompoentekeningen. Hier heb ik ze uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met foampads. Wat ook héél bijzonder is en wat ik nog niet eerder op creaties heb gezien, is de lampionplant. Wauww, ik vind hem helemaal te gek! Als je goed kijkt, als je op de foto klikt, dan zie je witte puntjes. Dit is eigenlijk heel subtiele glitter. Op de steeltjes van de pompoenen zie je het ook. In het echt is het heel mooi om te zien. Het geeft de kaart ook weer een ander dimensie...


Deze collectie is dus veel belovend. Houd de site in de gaten, want ik weet zeker dat de andere DT dames ook schitterende herfstkaarten zullen maken met deze mooie artikelen.

Bedankt voor jullie bezoekje, fijne dag en tot de volgende keer.


Gebruikte materialen:
6002/1490 Stansmal - Noor - Herfst bladeren los
6002/1541 Stans-embosmal - Lampionplant
6002/1579 Stans-debos-embosmal - Herfst egel
6002/1587 Stans-embosmal - Noor - Viola
6011/0660 Scrap Papierset - Noor - Design Crunchy leaves
8013/0041 Papierset KERST voor scrapbooking of kaarten maken -wit
8089/0203 Kraft papier 

5 opmerkingen: