dinsdag 17 augustus 2021

75 JAAR, GEFELICITEERD!

Goedendag iedereen,

Afgelopen zondag 15 augustus werd schoonmoeders 75 jaar en heb ik deze strikkaart gemaakt. Ooit eens een patroon gekocht en dit is eigenlijk paas de tweede keer dat ik hem gemaakt heb in al die jaren. Hij is echt heel tof en moet hem toch weer eens wat langer uit het stof laten, denk ik.


In ieder geval was het geslaagd, want haar reactie was geweldig. 's-Avonds gingen we uit eten met klein koppeltje, want a.s. zaterdag de 21ste augustus wordt het echte feest gegeven in een zaaltje met ongeveer 20/25 man.


De kaart is gemaakt met wit kraft karton voor de stevigheid en beplakt met designpapier Bride & Groom van Joycrafts, 6011/0608. Daarnaast heb ik een aantal heel oude mallen van Noordesign gebruikt, eerst heel goed afgestoft natuurlijk! 😂😉




Ook wat oudere bloemen gestanst, ook van Noor. De mini vlindertjes zijn van Dutch doobadoo, die had ik ook nog ergens liggen. Een vel met allemaal verschillende maten vlinders aan elkaar, welke je los kan knippen. Deze vlinders waren met een laser gesneden, waardoor je hele mooie, fijne details kunt maken.


Hier een close upje van de zijkant van de Noormalletjes en vlindertje.


Ik verheug mij erg op het feest. Om een uur of drie in de middag zijn we welkom tot .....? Ja, tot hoe laat, eigenlijk... hahahaha. Tot de vogeltjes weer gaan fluiten, denk ik!

Hele fijne dag, tot de volgende post en bedankt voor jullie bezoekje.


Veel liefs en...

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie en mooie kleuren combinatie, gefeliciteerd met je schoonzus.
    Je schoonzus is hier vast heel blij mee geweest.
    mag ik vragen waar je het patroon van de strik vandaan heb die is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je strik…echt heel mooi voor de jarige. Ik heb hem ook gekocht, jaren geleden en nog nooit gemaakt! 🙈 Nu ik deze zie gaat het misschien gebeuren haha!
    Veel plezier maar blijf voorzichtig…corona is nog niet voorbij!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen