zaterdag 11 september 2021

ZON, ZEE, STRAND...!

 (Onderaan mijn blog vind je een overzicht van de gebruikte materialen met een link naar de webshop) 

Dag allemaal,

Het freubelen bij mij begon lang, lang, langgg geleden... 😉 met knipvellen. Er gingen er wel tig door mijn handen heen met eelt op vingers van het knippen. En natuurlijk 3D plaatjes van maken. Nu zijn er al een tijdje  bij Hobbizz super leuke plaatjes beschikbaar in een pakket van 9 knipvellen en allemaal hebben ze een ander thema. Jullie begrijpen wel die moest ik gewoon uitproberen.


Aangezien ik bijna mijn vakantie nog te goed heb, ben ik alvast sfeer aan het proeven geweest met een schitterend zomer knipvel uit deze set met grappige zomer gnoompjes en heb deze gecombineerd met het designpapier inclusief labelvellen, To the Beach. Zomers kan het niet worden, toch?

 

Hierin zitten vrolijke zomerse tropische kleurtjes met kei gave patronen, bingokaartjes, labels, project life kaartjes, tabjes, buttons en banners, etc. De basis van de kaart is gemaakt met een slimline mal genaamd Drops en komt uit de kit met nog een Pocket slimline mal en je krijgt ook nog eens gratis een stans erbij, het woord Winter in sierlijke letters. Wat wil je nog meer? Nou, ik zou wel wat meer zon willen en een lekker strand temperatuurtje.


De basis van de kaart is gemaakt met het Dutch Doobadoo stencil Drops. Welke onderdeel is van de kit met nog een stencil Pocket en je krijgt GRATIS de stans met het woord Winter erbij. Achter de druppelvormige vakjes heb ik designpapier geplakt met golfjes en een stukje strand. Zo lijkt alsof het eerste gnoompje echt onder water is, het meisje dobbert op zee en ze bungelt lekker met haar beentjes buitenboord. De laatste is aan het spelen op het strand met de strandbal en houdt nonchalant met zijn armpje het bordje Beach vast.


De bloem is lekker fris en tropisch en gemaakt met de Narcisstans. Daaronder heb ik toefjes van de bloemen en blaadjes van het Lelietje Van Dalen toegevoegd. Aan de zijkant tabjes geplakt met Selfie en Chill. Vandaar het fotocameraatje en de slippertjes erbij. Je kan zoveel variëren met de knipvellen en de kit To the Beach voor leuke zomerse kaarten.

Ik ga nog even proberen vol te houden totdat mijn vakantie ook kan beginnen! Bedankt dat jullie langskwamen, fijne dag en tot een volgende keer.

Liefs, 


{klik op de desbetreffende foto om naar het artikel in de webshop te gaan}







2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijke kaartjes met de zon en de zee! Leuk deze serie van plaatjes! En zo met die slimlinekaart ziet het er gezellig uit! Hieronder de kaart ook een mooie! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen